Od czego zacząć przygodę z CrossFit?

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z CrossFit, wpadnij do nas pogadać a my wybierzemy najlepszą dla Ciebie opcję.
Możesz zacząć swoją przygodę u nas na trzy sposoby.

1. Darmowe zajęcia INTRO

Przyjdź na INTRO! To pierwsze zajęcia dla osób, które zaczynają swoją historię z CrossFitem.
Sprawdź to

2. Zajęcia Beginners Class

Przyjdź na trening BEGINNERS CLASS! Podczas ćwiczeń trener oceni Twoje możliwości. Jeśli to Twój pierwszy trening, uprzedź trenera.

Sprawdź to

3. Trening Personalny

3 treningi wprowadzające z trenerem ONE ON ONE.

Sprawdź to

Stopień trudności zajęć CrossFit

CrossFit Ursynów zaczynamy swoją przygodę z CrossFit od 3 poziomów zajęć:

1. Zajęcia INTRO

INTRO to pierwsze zajęcia dla osób ZACZYNAJĄCYCH swoją przygodę z CrossFit’em.

W trakcie INTRO czeka Was wprowadzenie teoretyczne, a następnie Wasz pierwszy CrossFitowy trening. Dowiecie się dlaczego warto ćwiczyć w grupie oraz jakie korzyści daje różnorodność naszych treningów i dlaczego powinniśmy wykonywać ruchy wielostawowe.

Każde zajęcia są skalowane i dopasowane do kondycji oraz formy osób ćwiczących – nie trzeba się obawiać, jeżeli ktoś miał długą
przerwę w sporcie, spokojnie – CrossFit jest dla każdego.

Zapraszamy na bezpłatne zajęcia INTRO dla wszystkich rozpoczynających swoją przygodę z CrossFitem, które odbywają się w każdą SOBOTĘ o godz. 12.15. Koszt zajęć to: 0 PLN!

ZAPISZ SIĘ NA BEZPŁATNY TRENING CROSSFIT

Wypełnij formularz widoczny obok i przyjdź do nas!

2. Beginners Class

BEGINNERS CLASS to zajęcia przeznaczone dla osób POCZĄTKUJĄCYCH i ŚREDNIO ZAAWANSOWANYCH, które poznały już technikę podstawowych ćwiczeń wykorzystywanych w CrossFit. Na tych zajęciach staramy się zwiększać intensywność treningu, ale wciąż nie jest ona priorytetem. Bazując na odpowiednich progresjach rozwijamy Cię jako kompletnego sportowca.

3. WOD = Workout Of The Day

WOD to docelowa forma zajęć w CrossFit. Zajęcia przeznaczone są dla osób, które znają już technikę ćwiczeń wykonywanych na treningu, znają terminologię i potrafią utrzymać prawidłową technikę ćwiczenia wraz ze wzrostem INTENSYWNOŚCI. Intensywność jest kluczem do osiągania celów treningowych w CrossFit. Rozgrzewka to czas który poświecisz na przypomnienie technik ćwiczeń, które tego dnia będziesz wykonywał na WOD, przygotowanie sprzętu a następnie. Po części głównej zajęć poświęcimy czas na rozciąganie i poprawę mobilności.

Śmiało! Zapraszamy na trening!

Zapisz się już dziś