FAQ2023-12-22T09:28:35+01:00

Najczęściej zadawane pytania

Zanim się z nami skontaktujesz sprawdź czy odpowiedź na Twoje pytanie nie jest zamieszczona poniżej.

Gdzie znajdę Wasze programowanie treningowe?2023-12-13T10:06:20+01:00

Nasze programowanie całoroczne jest prowadzone przez naszego headcoacha, który codziennie uraczy Cię postem na naszej wewnętrznej grupie tym co czeka Cię w treningu na kolejny dzień. Znajdziesz je na naszej wewnętrznej grupie na Facebook’u CrossFit Ursynów. Programowanie nie jest powszechnie publikowane a dostęp do niego mają tylko nasi klubowicze.

Czy honorujecie karty typu Benefit?2023-12-13T10:06:16+01:00

Jedyne benefity, które honorujemy to te płynące z Twojego świetnego samopoczucia po skończony treningu. Oferujemy Ci wysoką jakość treningu a więc dbamy też o Twoje bezpieczeństwo w grupie. W związku z tym nie honorujemy kart umożliwiających wchodzenie anonimowych osób do tysięcy obiektów sportowych w Polsce jednocześnie.

Na jaki czas podpisuje umowę?2023-12-13T10:06:11+01:00

U nas nie ma umów długoterminowych! Jedynym aspektem przez który chcemy Cię z nami związać jest zadowolenie z treningu. U nas Twoja umowa obowiązuje na czas nieokreślony, którą możesz wypowiedzieć w każdej chwili a okres wypowiedzenia to tylko 28 dni. Warunki są proste, przejrzyste i na luzie a ze szczegółami zapoznasz się w umowie członkowskiej w recepcji klubu.

Czy muszę zapisywać się na zajęcia?2023-12-13T10:06:06+01:00

Chcemy zapewnić Ci najwyższą jakość podczas naszych zajęć, dlatego chcemy prowadzić je w kameralnych grupach max. do 18 osób, byś mógł wynieść z nich jak najwięcej. W naszym klubie na każde zajęcia obowiązują zapisy, których możesz dokonać w bardzo szybki i prosty sposób.

Zaloguj się do portalu klienckiego PerfectGym, bądź uruchamiając naszą aplikacje mobilną dla klubowiczów PerfectGymGo i zarezerwuj wybrane przez siebie zajęcia. Jeśli jesteś gościem naszego klubu, skontaktuj się z nami telefonicznie, bądź mailowo.

Jak zapisać się na zajęcia?2023-12-13T10:06:02+01:00

Jako nasz klubowicz, pobierz na swojego smartfona darmową aplikacje eFitness ze sklepu Google Play (Android) lub App Store (iOS). Możesz to zrobić również logując się do portalu klienckiego eFitness przez ikonkę ZALOGUJ SIĘ na naszej stronie.

Wejdź w zakładkę ‘Rezerwuj zajęcia’, wybierz odpowiednie dla siebie zajęcia i zarezerwuj miejsce. Tyle! Jeśli nie ma miejsc, wpisz się na listę rezerwową i gdy tylko się zwolni, dostaniesz powiadomienie push na swojego smartfona.

Jeśli nie zjawisz się na wybranych przez siebie zajęciach, pamiętaj by je odwołać! Możesz to zrobić do 60 min. przed treningiem. Jeśli tego nie zrobisz, możliwość rezerwowania zajęć przez aplikacje i portal kliencki zostanie zablokowana na okres 5 dni i będziesz mógł zrobić to tylko w recepcji boxa, bądź telefonicznie.

Jak pobrać Waszą apkę?2023-12-13T10:05:57+01:00

Niezbędnym narzędziem, które pozwoli Ci się zapisać na zajęcia w dosłownie 7 sec. jest nasza darmowa aplikacja mobilna Perfect Gym Go! Będziesz na niej dostawał powiadomienia o wolnych miejscach, zmianach trenerów prowadzących, możliwości wejścia na zajęcia z listy rezerwowej czy bardzo szybko będziesz mógł/mogła zrezygnować z rezerwacji do 60min. przed zajęciami.

Aby ściągnąć aplikację mobilną Perfect Gym Go, należy pobrać ją ze Sklepu Google Play (Android) lub App Store (iOS)

Jaki strój należy zabrać?2023-12-13T10:05:52+01:00

Wygodną koszulkę, spodenki nie krępujące ruchów i buty sportowe na zmianę – najlepiej z płaską podeszwą.

Czy poradzę sobie na takich zajęciach?2023-12-13T10:05:46+01:00

Trening CrossFit jest skalowany czyli ob­cią­że­nia, intensywność, objętość i wer­sje ćwi­czeń do­bie­ra­my in­dy­wi­du­al­nie dla każ­de­go uczest­ni­ka od­po­wied­nio do je­go umie­jęt­no­ści. Wybierz odpowiednie dla siebie zajęcia z naszego grafika, bądź skontaktuj się z nami telefonicznie a my udzielimy Ci niezbędnych wskazówek.

Czy można zawiesić karnet?2023-12-13T10:05:42+01:00

Jasne. Rozumiemy czasem, że chcesz wyjechać na wakacje! Przysługuje Ci suma 28 dni zawieszenia w ciągu roku od pierwszego zamrożenia i kolejnych do dowolnego wykorzystania. Wystarczy, że wyślesz do nas maila, bądź przekażesz nam na recepcji info 7 dni wcześniej. Zawiesić możesz na min. 7 dni a maks. 28 dni.

Czy mogę zostawić swoje rzeczy w szatni?2023-12-13T10:05:34+01:00

Pewnie. W czasie treningu… zawsze! Ale jeśli chcesz trzymać je na stałe to możesz wynająć szafkę w naszym klubie, która będzie Twoją własnością 24h na dobę. Koszt takiej szafki to 40 PLN/msc. Możesz podzielić się szafką z Twoją zaufaną osobą dzieląc w ten sposób koszt o połowę.

Czy w klubie jest sieć Wi-Fi?2023-12-13T10:03:33+01:00

Mamy ultraszybki światłowodowy internet, więc możesz korzystać bez limitu! Zapytaj na miejscu o hasło i korzystaj do woli.

Dołącz do naszego #community!

Zapisy
Przejdź do góry