#11. Temat o męskiej stylówie w CrossFicie

Pewnego dnia, jak to na CrossFitera przystało, Adam zaczął opowiadać o superlatywach treningów Crossfitowych. Pokazał Mateuszowi zdjęcie Richa Froninga, obiecał mu że tak będzie wyglądał za pół roku, on w to uwierzył i od tego zaczęła się ich wspólna historia…

Praca w korpo, CrossFit, biznes z pomadami… Stereotyp czy pomysł na życie?

Rano korpo, czyli ogarnianie FAKAPów, ASAPów i forwardowanie maili… ogólnie byle do dedlajnu. Później trening z kolegami, którzy przyszli do boxa CrossFitowego pochwalić się najnowszymi butami do dźwigania mimo, że w treningu są burpee i box jumpy. Na koniec wisienka na torcie – ułożenie nienagannego slicka na głowie ala John Travolta, aby za 3 godziny położyć się spać. Hipsterka 100%…

Jedna mała uwaga – to wszystko to stek bzdur i stereotypów, który utarł się na temat wizerunku “typowego” CrossFitera. Najlepszym przykładem zaprzeczenia tej teorii jest historia Adama i Mateusza, klubowiczów CrossFit Ursynów, którzy znaleźli sposób na siebie i na wspólny pomadowy biznes!

Adam jest niepozornie wyglądającym gościem, który ceni sobie ciężką pracę. Jest świetnym obserwatorem i nic nie jest w stanie zatrzymać go na treningu – pewnie dlatego ćwiczy nieprzerwanie już ponad 4 lata i cały czas robi to z pasją i mega zaangażowaniem. Staż Mateusza jest nieco krótszy (2 lata), ale to co robi też zasługuje na uznanie!

Chłopaki znają się z korpo, of kors! Pracowali wspólnie dla jednej największych agencji marketingowych w Warszawie – iProspect Polska. Adam wciąż zdobywa tam doświadczenie zawodowe – w tym momencie na stanowisku Managera zespołu Strategii, a Mateusz kontynuuje swój rozwój w marketingu Google Polska.

Pewnego dnia, jak to na CrossFitera przystało, Adam zaczął opowiadać o superlatywach treningów Crossfitowych. Pokazał Mateuszowi zdjęcie Richa Froninga, obiecał mu że tak będzie wyglądał za pół roku, on w to uwierzył i od tego zaczęła się ich wspólna historia…

Minęło pół roku i BOOM! Wprawdzie Mateusz nie upodobnił się do czterokrotnego mistrza The CrossFit Games, a jego poziom tkanki tłuszczowej był daleki od 5%, to i tak w konsekwencji obaj Panowie zyskali coś o wiele bardziej wartościowego niż obłędna muskulatura.

Jak bohaterowie komiksów – za dnia pracowali w korpo, ale po nocach wspólnie szlifowali projekt wspólnego biznesu, który niedawno ujrzał światło dzienne. Pomady.pl, bo o tym mowa, to w skrócie sklep on-line z kosmetykami do stylizacji włosów. Dodaliśmy “w skrócie”, bo Panowie mają takiego fioła na punkcie wyglądu brody i włosów, że w naszym boxie nazywamy ich “pomadowymi świrami”.

No dobra, ale czy to nie wpisuje się w kanon stereotypowego CrossFitera z początku artykułu?

Każda subkultura rządzi się swoimi zasadami – CrossFitowe Community jest wyjątkowe przez różnorodność ludzi pojawiających się na treningach. W każdym środowisku da się zaobserwować kanon, obowiązującą modę – w boxie jest to styl, klimat, atmosfera, którą tworzą ludzie. W CrossFit Ursynów mamy dużo Panów, którzy noszą się z brodą czy też z dłuższymi włosami, ściętymi po to, aby je wymodelować. Mateusz jeszcze nie nosi brody;) Adam – jej stały posiadacz, długo szukał dobrego kosmetyku do stylizacji. Panowie często nie wiedząc, że mają wybór, stosują zamienniki z drogerii, które mogą okazać się zupełnie nietrafione dla rodzaju włosa. A wystarczy jeden dobry kosmetyk żeby osiągnąć pożądany wizerunek „drwala” czy „metroseksualnego” w zależności od potrzeb!

Adam i Mateusz postanowili zmienić oblicze wszystkich brodaczy oraz posiadaczy oldschoolowych fryzur, zaczynając od CrossFiterów! Czy da się to zrobić w świecie, gdzie mężczyzna używa żelu 3 w 1 i maszynki jednorazowej więcej niż raz? Okazuje się, że tak!

Wystartowanie sklepu pomady.pl to wielkie przedsięwzięcie zarówno dla Adama jak i Mateusza, ale ich siłą jest niewątpliwie umiejętność zarażania innych swoją pasją – do CrossFitu jak i do pomad. Dla nas w CrossFit Ursynów sprawa jest dość prosta. Kawał serca, które zostawiają każdorazowo na treningu to rodzaj obietnicy, że to co stworzyli w swoim sklepie pomady.pl to prawdziwy sztos!

Autorzy: Adam Mendala i Mateusz Załubski
Pomady.pl