CrossFit MAMA

Chcesz  odzyskać siłę, formę i zgrabną sylwetkę po ciąży?
Trening CROSSFIT dla MAM jest dla Ciebie!

 

CrossFit dla MAM nastawiony jest na odbudowę mocnych mięśni brzucha, pracę centrum czyli mięśni głębokich oraz tych dookoła kręgosłupa.
ROUTINE IS YOUR ENEMY – trening za każdym razem jest różnorodny, a rutyna jest czymś czego zdecydowanie unikamy.
W kameralnych grupach, wraz ze swoją pociechą, będziesz mogła z satysfakcją wykonać trening dnia dedykowany i dostosowany specjalnie dla mam! Maluchy będą w tym czasie blisko Was!

Zapraszamy wszystkie mamy z maluchami od 3 miesiąca życia.

W atmosferze pełnej wsparcia, doświadczenia i entuzjazmu możesz w swoim tempie osiągnąć najlepsze rezultaty po ciąży i doskonale się przy tym bawiąc!

Prosimy o zabranie nosidełek/kocyka lub maty na których maluchy będą mogły swobodnie bawić się przez 1 godzinę.

Chcesz być na bieżąco?

Polajkuj nasz profil na Facebooku!

Chcesz sam spróbować?

Zapisz się na na pierwszy warsztat!

Cennik
Z zajęć CROSSFIT DLA MAM możesz korzystać w ramach karnetu CROSSFIT OPEN lub na wejścia:
  • 1 wejście 45 zł
  • 6 wejść 189 zł (ważny 60 dni)
Cele zajęć
  • nauka poprawnych wzorców ruchowych,
  • korekcja postawy, mobilizacja.
  • ćwiczenia globalne poprawiające siłę i wytrzymałość mięśni, metabolizm.
  • wzmacnianie mięśni głębokich
  • wskazówki dotyczące odpowiedniej pracy przepony i mięśni dna miednicy
  • zabawy z dziećmi ( tylko w przypadku chęci ze strony uczestniczek)
  • być sprawnym, silnym, zdrowym i wszechstronnym, a dobra sylwetka to już tylko konsekwencja tego co robisz;)
Ważne pytania i odpowiedzi
1. Dla kogo? 
Bez względu na to czy byłaś aktywna przed ciąża czy nie trening jest jak najbardziej dla Ciebie. Każdy element dostosowany do poziomu uczestniczki.
2. Kiedy mogę rozpocząć trening Crossfit dla mam po porodzie?
  • Po naturalnym porodzie bez powikłań można rozpocząć trening po 8 tygodniach, a po cesarskim cięciu po 12 tygodniach.
  • Powrót do aktywności fizycznej powinien być dopiero po konsultacji, z lekarzem ginekologiem lub fizjoterapeuta uroginekologicznym.
3. Jakie są przeciwwskazania do wykonywania ćwiczeń? 
  • źle gojące się krocze
  • zakażenia (np. dróg rodnych, gruczołów piersiowych, czy układu moczowego),
  • choroba zakrzepowa
  • gorączka
  • brak zgody lekarza
Instruktorka

Magdalena Kornacka
Młoda mama, pełna energii i zamiłowania do wszelkich aktywności fizycznych. Crossfit Trenuje od 3 lat, co jest jej największą pasją W swoją pracę wkłada dużo serca i zaangażowania dlatego każdy kto ćwiczy u jej boku czuje pełną motywację do działania. Magda nieustannie szkoli się pod okiem najlepszych specjalistek w branży fitness w Polsce. Po szkoleniu "Trening po ciąży - zajęcia grupowe dla mam z dziećmi" współtworzy projekt zajęć Crossfit dla MAM. Magda interesuje się też medycyną estetyczną oraz racjonalnym odżywianiem. Lubi się rozwijać a swoją wiedzę i doświadczenie dzieli z innymi.