PIERWSZA AERIAL® JOGA NA URSYNOWIE

Rozpocznij przygodę z Aerial Jogą!

Regularne zajęcia odbywają się we WTOREK o godz.10:30 (60min.) i NIEDZIELĘ  o godz.13:30 (60min.)

Spróbuj czym jest Aerial Joga, która stanowi połączenie tradycyjnej jogi, ze strechingiem oraz akrobatyką,  Aerial Joga zwana jest także jogą antygrawitacyjną, jogą w powietrzu, lub air jogą. Ćwicząc na podwieszanych pod sufitem hamakach, doświadczasz błogiego stanu unoszenia się, dryfowania i lekkości. Praktyka ta łączy w sobie akrobatyczną sztukę i pozycje antygrawitacyjne, które wydłużają mięśnie, koją bóle kręgosłupa i ułatwiają wejśc w pozycje.

W praktyce wykorzystujemy elementy Hatha Jogi, przeniesionych do hamaka. Air Joga to doskonała forma rozciągania. Rozluźnisz mięśnie, poczujesz głębokie rozciąganie ramion, barków, kręgosłupa. Dzięki Aerial Jodze ciało pogłębia elastyczność i zwiększa zakres ruchu. W pracy na tak zwanym core (centrum) budujemy i wzmacniamy mięśnie głębokie.

Przy tym Aerial Joga dostarcza mnóstwo endorfin, pozytywnej energii i satysfakcji z latania! Doświadczysz przyjemnego odrywania się od ziemi, błogiego rozciągania oraz głębokiego, kojącego relaksu!

 

DLA KOGO SĄ ZAJĘCIA?

Dla osób, które nigdy nie ćwiczyły, bądź miały już doświadczenie z formami fitnessowymi na macie. Osoby, praktykujące inne odmiany jogi, mogą docenić Aerial Jogę, ze względu na możliwość głębszego wchodzenia w pozycje i zupełnie nowe możliwości.

Ze względu na ograniczoną liczbę hamaków oraz komfort ćwiczących na wszystkie zajęcia obowiązują zapisy:

e-mail:info@crossfitursynow.pl
tel: 691 268 298

Bądź, jeśli jesteś już naszym klubowiczem - poprzez portal kliencki Perfect Gym.

Chcesz być na bieżąco?

Polajkuj nasz profil na Facebooku!

Chcesz sam spróbować?

Zapisz się na na pierwszy warsztat!

Cennik

1 wejście 45 zł

*35 zł dla aktywnych klubowiczów CFU

KARNETY

6 wejść -  189 zł (159 zł dla klubowiczów CFU)  ważny 60 dni.

10 wejść - 329 zł (299 dla klubowiczów CFU) ważny 90 dni.

 

Instruktorka

Marta Bartnicka, doświadczona instruktorka Aerial Jogi, rekreacji ruchowej, hipoterapeutka, pedagog. Uczestniczka wielu warsztatów oraz kursów nauczycielskich przygotowujących do prowadzenia zajęć jogi. Od wielu lat związana z Astanga Jogą i Vinyasa Jogą, której uczy na swoich zajęciach. Także miłośniczka Acro Jogi będącej połączeniem podstaw akrobatyki oraz jogi w parach. Pasjonatka wszelkich form ruchu sprowadzających ciało i umysł do obecności i uważności.

Przeciwwskazania

Joga w powietrzu jest bezpieczną techniką ćwiczeń. Istnieje jednak lista przeciwskazań, z którymi trzeba zapoznać się przed zajęciami, szczególnie z uwagi na pozycje odwrócone.

  1. Menstruacja (pierwsze 2,3 dni)
  2. Ciąża
  3. Jaskra
  4. Przebyta niedawno operacja
  5. Przebyty zawał
  6. Choroby serca
  7. Wahania ciśnienia krwi (bardzo niskie, bądź bardzo wysokie)
  8. Niedawno odniesiony uraz głowy
  9. Padaczka
  10. Zabieg z użyciem botoxu (ostatnie 24 godziny)
  11. Osteoporoza
  12. Zespół cieśni nadgarstka
  13. Zapalenie zatok przynosowych
  14. Dyskopatia
  15. Przepuklina rozworu przełykowego
  16. Zapalenie stawów
Zasady udziału w zajęciach
  1. Przyjdź punktualnie na zajęcia. Ważne, aby wszyscy zaczęli równo i wysłuchali instrukcji instruktora. Ze względu na Twoje bezpieczeństwo oraz komfort osób ćwiczących, spóźnieni powyżej 10 min nie będą mogli dołączyć do zajęć. Prosimy o przybycie do klubu ok 15 minut wcześniej.
  2. Na wszystkie zajęcia AERIAL JOGI obowiązują zapisy telefoniczne 691 268 298 lub mailowe info@crossfitursynow.pl Pracujemy na specjalistycznym sprzęcie. Chcemy oferować najwyższą jakość zajęć i odpowiednie warunki do ćwiczeń.
  3. Zdejmij całą biżuterię na zajęcia.
  4. Z uwagi na komfort Twój i innych ćwiczących zrezygnuj z mocnego makijażu na zajęcia, który może pobrudzić materiał.
  5. Ćwicz boso, w skarpetkach będziesz się ślizgać .Nie żuj gumy, ryzyko zadławienia wzrasta w pozycjach odwróconych
  6. Załóż strój przylegający do ciała, bez suwaków i dekoracji, koszulka powinna mieć rękawy.
  7. Jeśli masz chorobę dermatologiczną lepiej zrezygnuj z zajęć, lub zasłoń ubraniem bolesne miejsca.
  8. Nie jedz obfitego posiłku i nie pij kawy ani napojów gazowanych na min 2 godziny przed zajęciami.
  9. Hamaki są regularnie prane i konserwowane dla zachowania higieny.