Często zadawane pytania

                                                Zanim się z nami skontaktujesz sprawdź czy nie ma na nie odpowiedzi poniżej.
  1. Gdzie znajdę Wasze programowanie treningowe?
    Nasze programowanie jest układane przez profesjonalnych trenerów w trzy-miesięcznym mezocyklu, by zapewnić wszystkim klubowiczom jak najlepsze efekty. Znajdziesz je codziennie na naszej wewnętrznej grupie na Facebook'u „CrossFit Ursynów”. Dostęp do niej mają tylko nasi klubowicze.
  2. Czy honorujecie karty Benefit?
    Jedyne benefity, które honorujemy  to te płynące z Twojego świetnego samopoczucia po skończony treningu.
    Oferujemy Ci wysoką jakość treningu a więc dbamy też o Twoje bezpieczeństwo. Nie honorujemy żadnych kart umożliwiających wchodzenie do tysięcy obiektów sportowych w Polsce jednocześnie.
  3. Na jaki czas podpisuje umowę?
    Przy karnecie typu OPEN na 30 lub 90 dni podpisujesz naszą umowę w której Twój karnet jest przedłużany automatycznie na kolejny miesiąc a okres wypowiedzenia to jedynie 30 dni. Umowa jest podpisywana na czas nieokreślony więc możesz to zrobić w każdej chwili.
  4. Jak mogę przejść z ciągłej umowy członkowskiej na karnet na wejścia?
    Można przejść na karnet na 5 lub 10 WEJŚĆ  zakupując wybrany rodzaj karnetu przed zakończeniem karnetu 30- dniowego. Po tym jak minie płatność, karnet automatycznie się przedłuża na kolejny miesiąc i już nie ma takiej możliwości.
  5. Jaki jest koszt pierwszej wizyty?
    Pierwsza wizyta jest zawsze darmowa! W końcu musisz spróbować z czym będziesz   miał/a doczynienia. Jeśli zaczynasz swoją przygodę z CrossFitem? Twoim pierwszy etapem jest INTRO, bądź klasa BEGINNERS.
  6. Czy muszę zapisywać się na zajęcia?
    Tak! Chcemy zapewnić Ci najwyższą jakość podczas każdych zajęć, dlatego chcemy prowadzić je w małych grupach do 18 osób, byś mógł/mogła wynieść z nich jak najwięcej.
  7. Jak zapisać się na zajęcia?
    Zaloguj się do portalu klienckiego --> https://crossfitursynow.perfectgym.pl/ClientPortal2
    Wchodząc w zakładkę ‘Rezerwuj zajęcia’, musisz wybrać odpowiednie zajęcia i zarezerwować miejsce.
    Jeśli nie zjawisz się na wybranych przez siebie zajęciach, pamiętaj by je odwołać! Możesz to zrobić do 60 min. przed trenigniem. 
  8. Jak mogę zapisać się szybciej i dostawać powiadomienia o wolnych miejscach?
    Niezbędnym narzędziem, które pozwoli Ci się zapisać na zajęcia w 7sec. jest nasza aplikacja mobilna 'Perfect Gym Go'!
    Będziesz na niej dostawał powiadomienia o wolnych miejscach, zmianach trenerów prowadzących czy bardzo szybko będziesz mógł/mogła zrezygnować z rezerwacji do 60min. przed zajęciami. 
    Aby pobrać aplikację mobilną Perfect Gym Go, należy wejść do Sklepu Google Play (Android) lub App Store (iOS) oraz znaleźć i pobrać aplikację ‘’Perfect Gym Go”
  9. Jaki strój należy zabrać?
    Wygodną koszulkę, spodenki nie krępujące ruchów i buty sportowe na zmianę - najlepiej z płaską podeszwą.
  10. Czy poradzę sobie na takich zajęciach?
    Od niemal dwóch lat istnienia boxa jeszcze nikt nie wyszedł z naszych zajęć usprawiedliwiając to brakiem sił czy umiejętności. Ob­cią­że­nia i wer­sje ćwi­czeń do­bie­ra­my in­dy­wi­du­al­nie dla każ­de­go uczest­ni­ka od­po­wied­nio do je­go umie­jęt­no­ści. Wybierz odpowiednie dla siebie zajęcia z naszego grafika, bądź skontaktuj się z nami a my udzielimy Ci niezbędnych wskazówek.
  11. Czy można zawiesić karnet?
    Jasne. Rozumiemy czasem, że chcesz wyjechać na wakacje! Przysługuje Ci 30 dni zawieszenia rocznie do dowolnego wykorzystania. Wystarczy, że wyślesz do nas maila, bądź przekażesz nam na recepcji info 7 dni wcześniej.
  12. Czy mogę trenować za FREE?
    Nawet cały rok! Funkcjonuje u nas system poleceń w którym za każdego poleconego nowego klubowicza, osoba polecająca otrzymuje miesiąc treningów za FREE! Nasza klubowiczka Martyna poleciła już pięć osób i dokładnie piąty miesiąc trenuje nie płacąc, a więc można!
  13. Czy mogę zostawić swoje rzeczy w szatni?
    Pewnie. Możesz wynająć szafkę w naszym klubie, która będzie Twoją własnością 24h na dobę. Koszt takiej szafki to 40 PLN/msc. Możesz podzielić się szafką z Twoją zaufaną osobą dzieląc w ten sposób koszt o połowe.
  14. Czy w klubie jest sieć WI-FI?
    Mamy ultraszybki światłowodowy internet, więc możesz korzystać bez limitu! Zapytaj na miejscu o hasło i korzystaj do woli.